Thursday, August 21, 2008

Majlis Makan Malam Sekretariat Penerbitan 2008

Barisan VVIP

Yap: mangsa pertama kotak beracun

Sufi luahkan perasaan kepada Sara

Pesembahan terbaik

Bersama alumni publisher

Gambar kenang-kenangan Dinner Publisher

Majlis Makan Malam Sekretariat Penerbitan telah berlangsung dengan meriah sekali pada 20 Ogos 2008 di Dataran Melur, Kolej Tun Dr. Ismail. Majlis ini diserikan lagi dengan kehadiran beberapa orang alumni publisher seperti Paan, Kupi (Yap), Sadao, Tong dan Kak Dila. Majlis dimulakan dengan ucapan pengarah majlis makan malam (Shiha) serta ucapan pengerusi Sekretariat Penerbitan (Qemek) dan diikuti acara makan malam. Majlis diteruskan dengan acara bertukar-tukar hadiah diselangi dengan permainan kotak beracun. Acara yang paling sensasi pada malam tersebut adalah pertandingan nyanyian oleh ahli sekretariat. Acara ini dimenangi oleh Soffizan yang mewakili meja 6. Turut membuat persembahan pada malam tersebut Singu, Paan, Zahir, Sufi, Irma, Qemek dan Shiha. Majlis diakhiri dengan penyampaian hadiah kepada alumni dan peserta-peserta yang membuat persembahan nyanyian pada malam tersebut. Majlis Makan Malam Publisher ini banyak meninggalkan kenangan kepada ahli sekretariat, lebih-lebih lagi kepada ahli sekretariat tahun akhir dan alumni. Majlis makan malam ini diharap dapat mengeratkan lagi hubungan antara ahli Sekretariat Penerbitan terutamanya kepada ahli-ahli baru.

2 comments:

PaanMFR said...

Aku sampai skang ni xtau mana satu pengarah program.. amboi2 korang x kenalkan kat aku.. kalau pernah kenal pun aku mane la ingat.. qemek sorg je aku ingat.. cewah.. hahaha..

anyway thank you jemput aku ke majlis ni.. senang2 jemput la lagi, insyaAllah aku akan sampai..

DaNia said...

fashiha, qemek n geng2 pblisher, thanx a lot coz sudi jmput sye n partner ke dinner publsher yek..

tp knp mlm tu x ramai yg join? kalo ramai msti lg sy0k..

v(^_*)v

Template by : kendhin x-template.blogspot.com